Sukladno sklopljenim Ugovorima o dodjeli financijskih sredstava – ne zaboraviti na:
Članak 4.
Radi kontrole namjenskog korištenja sredstava korisnik se obvezuje da će davatelju dostaviti Izvještaj o provedbi programa/projekta koji treba sadržavati:
a) Opisni izvještaj - dostavlja elektroničkom poštom na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., ili u papirnom obliku na urudžbeni zapisnik,
b) Financijski izvještaj - dostavlja ga elektroničkom poštom na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., ili u papirnom obliku na urudžbeni zapisnik, uz detaljno dokumentiranje svih troškova i priloge:
· za bezgotovinska plaćanja: preslike računa (R1 ili R2) koji glase na korisnika te pripadajuće bankovne izvode
· za gotovinska plaćanja: preslike računa (R1 ili R2) koji glase na korisnika, preslike isplatnica iz blagajne i blagajničkog izvješća
· ostalu dokumentaciju: putne naloge s pripadajućim prilozima, dokumente na temelju kojih su obavljana plaćanja (ugovori, sporazumi, obračuni honorara) i sl.
Davatelj će pisanim putem potvrditi prijem Izvještaja s potrebnom pratećom dokumentacijom i njegovo prihvaćanje u roku od najkasnije 30 dana.
Priloge vezane uz provedbu programa/projekta i dokaze o provedbi projektnih aktivnosti (potpisne liste, evaluacijske listiće, fotografije s događanja, primjerke publikacija i dr.) korisnik podnosi sukladno Ugovoru kao i završni izvještaj o provedbi i to u roku od najkasnije 15 dana nakon isteka izvještajnog razdoblja. Izvještaji se podnose na propisanim obrascima davatelja.
Zahtjev za plaćanjem dostavlja se za svako izvještajno razdoblje.
Dokumente možete preuzeti ovdje.