Glavni Izbornik
- Naslovnica
- Izbori
- Općinsko Vijeće i Općinski načelnik
- Javna nabava
- Javni natječaji
- Proračun
- Financijski izvještaji
- Jedinstveni upravni odjel
- Pristup informacijama
- Odbačeni otpad
- PPUO i plan gosp. otpadom
- Socijalna skrb
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Zakon. okvir i preuzimanja
- Civilna zaštita
- Savjet. sa zaint. javnošću
- Prekogranična suradnja
- Digitalna pristupačnost
- Subvencija
- Evidencija OPG
- Stipendija
- Obrasci
- Transparentnost
- Savjet mladih
- Sprječavanje sukoba interesa
- Službeni vjesnik Općine Stari Jankovci
- Anketa
- Općina Stari Jankovci - prijatelj djece
- Komunalna infrastruktura
- Gospodarenje otpadom
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Općina Stari Jankovci poziva učenike završnih razreda srednjih škola koji će maturirati u školskoj godini 2022./2023., a koji planiraju upisati redoviti preddiplomski i diplomski sveučilišni odnosno integrirani studij, akademiju ili stručni studij u Republici Hrvatskoj u akademskoj godini 2023./2024. da se prijave za sufinanciranje priprema za državnu maturu.
Iznos sufinanciranja priprema je do 3.500,00 kuna po učeniku.
Pravo na iskaz interesa i korištenje ove mjere imaju učenici koji imaju prebivalište na području Općine Stari Jankovci, a ostvaruje se nakon što učenik upiše 1. godinu studija na području RH.
Naglašavamo da program priprema za državnu maturu morate pohađati u ustanovama za obrazovanje koje Vam mogu izdati račun na osnovu kojega ćemo Vam isplatiti potporu (ukoliko na pripreme idete privatno i nemate račun kao dokaz da ste pripreme platili, nećemo Vam biti u mogućnosti sufinancirati trošak priprema za državnu maturu).
Mole se maturanti da na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. dostave sljedeće podatke:
- Ime i prezime učenika
- Adresa prebivališta
- OIB
- Srednja škola koju pohađaju
- Telefon/mobitel
Naglašavamo da će Vam navedena sredstva biti uplaćena tek nakon što upišete 1. godinu studija, a na temelju zahtjeva, računa i potvrde o upisu koju ćete nam tada dostaviti.
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Općina Stari Jankovci sufinancirat će 50% od iznosa troška cijene autobusne karte za redovne studente koji studiraju na preddiplomskim i diplomskim sveučilištima odnosno integriranim studijima, akademijama ili stručnim studijima na području Vukovarsko-srijemske županije. Da bi studenti ostvarili pravo, potrebno je dostaviti zahtjev Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Stari Jankovci. Zahtjev se podnosi na propisanom obrascu te se uz zahtjev prilaže tražena dokumentacija iz propisanog obrasca. Student da bi ostvario pravo mora uz zahtjev, ali i svaki idući mjesec dostaviti mjesečnu kartu JUO Općine Stari Jankovci, a kako bi se utvrdila cijena karte te iznos sufinanciranja.
Molimo sve redovne studente koji ostvaruju ovo pravo da podnesu Zahtjev koji možete preuzeti na https://www.o-jankovci.hr/index.php/socijalna-skrb
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU) je 28. rujna 2022. objavio novi Javni poziv za poticanje OIE u obiteljskim kućama.
Podnošenje prijava na Poziv započinje 15. studenog 2022. godine od 9:00 sati.
Ovim Javnim pozivom nudi se sufinanciranje:
- Dizalica topline za grijanje potrošne tople vode i grijanje i hlađenje prostora ili za grijanje potrošne tople vode i grijanje prostora ili za grijanje potrošne tople vode;
- Sustava sa sunčanim toplinskim kolektorima;
- Kotla na drvnu sječku/pelete ili pirolitičkog kotla na drva za grijanje prostora ili prostora i potrošne vode;
- Fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastitu potrošnju (samoopskrbu), u samostalnom (off-grid) ili mrežnom radu.
Mogućnost sufinanciranja otvorena je za fizičke osobe – građane, vlasnike ili suvlasnike obiteljske kuće s prebivalištem na adresi i mjestu kuće prijavljenim najkasnije 30 dana prije dana podnošenja prijave na Poziv.
Ukupno raspoloživ iznos sredstava Fonda po ovom Pozivu iznosi 95.000.000,00 kuna (12.608.666,80 eura). Po obiteljskoj kući može se ostvariti sufinanciranje do najviše 128.000,00 kuna (16.988,52 eura), odnosno:
• do 80% opravdanih troškova na područjima posebne državne skrbi i prvoj skupini otoka,
• do 60% opravdanih troškova na brdsko-planinskim područjima i drugoj skupini otoka,
• do 40% opravdanih troškova na ostalim područjima Republike Hrvatske.
Opravdani troškovi po ovom Pozivu su troškovi izvođenja radova, što uključuje nabavu i ugradnju sustava i opreme, nastali nakon objave Poziva. Vrijeme nastanka troška utvrđuje se datumom izdavanja računa. Troškovi mjera su opravdani ukoliko zadovoljavaju Tehničke uvjete Poziva.
Prijava na Poziv podnosi se pisanim putem, dostavom potpune obvezne dokumentacije definirane Pozivom na prijenosnom uređaju za pohranu podataka (npr. USB) putem preporučene pošte na adresu Fonda: Radnička cesta 80, 10000 Zagreb. Podnošenje prijave moguće je i osobnom dostavom putem prijamnog ureda na adresi Fonda. Prijave se zaprimaju do iskorištenja sredstava, a najkasnije do kraja kalendarske godine.
Prijava mora sadržavati sljedeću dokumentaciju:
1. Prijavni obrazac (Prilog 2. Poziva), u .xlsx formatu;
2. Obostrani sken važeće osobne iskaznice prijavitelja, u slučaju suvlasništva potrebno dostaviti za sve suvlasnike,
3. Važeći dokaz da je obiteljska kuća izgrađena prema Zakonu o gradnji ili koja je prema navedenom ili posebnom zakonu s njom izjednačena,
4. Zemljišno-knjižni izvadak čestice kojim se dokazuje knjižno vlasništvo10 obiteljske kuće,
5. Važeći energetski certifikat obiteljske kuće,
6. Detaljne ponude ili troškovnike izvođača radova,
7. Fotodokumentaciju postojećeg stanja obiteljske kuće,
8. Glavni projekt, u slučaju provedbe mjera za koje je obveza izrada istog propisana Zakonom o gradnji,
9. Prethodno odobrenje/Potvrdu glavnog projekta, u slučaju provedbe mjera za koje je obveza ishođenja iste propisana Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara,
10. Izjavu prijavitelja (Prilog 3. Poziva) pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, potpisanu od strane prijavitelja, u slučaju suvlasništva potpisanu od strane svih
suvlasnika:
a) da obiteljska kuća nije oštećena u potresu,
b) da su osigurana vlastita sredstva za provedbu Projekta.
Za sufinanciranje ugradnje fotonaponske elektrane, prijava mora sadržavati i obavijest o mogućnosti priključenja fotonaponske elektrane na mrežu kućanstva s vlastitom proizvodnjom ili Elektroenergetsku suglasnost ili Elaborat optimalnog tehničkog rješenja priključenja na mrežu, u slučaju ugradnje sustava u mrežnom radu.
Ukoliko se elektrana ne postavlja na obiteljsku kuću već na pomoćnu građevinu uz obiteljsku kuću, potrebno je i za navedenu pomoćnu građevinu dostaviti važeći dokaz da je postojeća prema Zakonu o gradnji ili koja je prema navedenom ili posebnom zakonu s njom izjednačena te zemljišno-knjižni izvadak čestice kojim se dokazuje da je prijavitelj knjižni vlasnik pomoćne građevine.
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Gradsko društvo Crvenog križa Vinkovci uskoro započinje provedbu EU-projekta "Humanitarni paket za Slavoniju i Pounje 3".
Kako bi bili korisnici ovoga projekta molimo osobe koje su u ciljnoj skupini projekta da se jave Gradskom društvu Crvenog križa Vinkovci kako bi predali zahtjev za humanitarnu pomoć.
Ciljne skupine projekta su:
1. Osobe starije od 65 godina u samačkom ili dvočlanom kućanstvu s prosječnim mjesečnim primanjima za samca do 1.500,00 kn, odnosno za dvočlano kućanstvo do 2.000,00 kn,
2. Samohrani roditelji s ukupnim mjesečnim primanjima nižim od 4.250,00 kn,
3. Obitelji s troje ili više djece s ukupnim mjesečnim primanjima nižim od 7.052,00 kn i
4. Iznimno samci ili obitelji s jednim ili više zaposlenih od kojih nitko nije dobio plaću duže od 3 mjeseca, ostali nezaposleni ili zaposleni bez primanja ili sa blokiranim primanjima, te samci i obitelji koji zbog različitih razloga ne mogu zadovoljiti osnovne životne potrebe i privremeno su u problemu.
Korisnici koji ispunjavaju navedene kriterije trebaju dostaviti popunjenu i potpisanu potrebnu dokumentaciju Gradskom društvu Crvenog križa Vinkovci.
Od dokumentacije potrebno je dostaviti:
1. Popunjen obrazac zahtjeva za humanitarnu pomoć i izjavu o zajedničkom kućanstvu,
2. Popunjen obrazac privole za korištenje osobnih podataka,
3. Preslika osobne iskaznice i
4. Potvrda o visini dohotka i primitaka koje izdaje Porezna uprava, rješenje HZMO ili posljednji odrezak od mirovine i sl.
Popularni članci
- 13Ruj "Birajmo najljepšu okućnicu" (125057) 2018-09-13 15:33:36
- 17Ruj "Birajmo najljepšu okućnicu" - novi set fotografija (119775) 2018-09-17 12:28:50
- 19Lip “Birajmo najljepšu okućnicu” (124515) 2018-06-19 13:47:04
- 11Stu 1. KREATIVNA RADIONICA U STARIM JANKOVCIMA (147756) 2016-11-11 10:00:08
- 14Lip 1. Sjednica Općinskog Vijeća (153916) 2016-06-14 18:49:33
Prijava
- Home /
- Naslovna